October 23, 2008

Headline News -- Girl, 2, Fecalated into her potty.

Yes, fecalated is a word. But, in other words, Summer pooped in her potty this morning! Those of you who have kids know how big of a deal this is. I got extremely excited and gave her a marshmallow as a prize. Let's hope this wasn't a one time thing. I am SICK and TIRED and soooo over changing 10 diapers a day.

Scientists found a drug that can reverse the affects of MS! I saw this posted on perezhilton.com this morning and had to share. It's pretty exciting to me, because my mom's cousin died this past year of MS. If they can come up with this, who knows what else they will be able to find a medication for. With a grandmother suffering in the deep stages of Alzheimer Disease, this certainly gives me hope that someday a cure can be found.

So, I just now got up to check on the kids, and found this:

Yep, that's toilet paper all over the floor, and the potty seat on Camryn's arm. Gotta love em.

We are passing a cold around the house this week. Summer got sick yesterday, I'm sick today, and I have a feeling Camryn will be sick tomorrow. Tis the season for colds, I suppose. I kind of expect it, when I see my kids lean over and lick the grocery cart handle.

I need to go make us some lunch and figure out what kind of quiet activity I can attempt to do with the girls today. Wish me luck!

5 comments:

Brittany said...

LMAO...That is hilarious!!!
Congrats on the Fecal Matter in the loo! LOL

EmilytheCreative said...

Poop in the potty is always a good thing.. better there than on the walls! I hope she keeps it up!

Bridgett said...

Oh my! I'm cracking up over here! But congrats on the poo! That's wonderful! I know when my kids potty trained, I felt like dancing. :)

Bridgett

Terri said...

Way to go Summer poo'ing in the potty!

HAHA that pic is priceless!

Hugs
Terri

Tiffany said...

Hooray for Summer! I wish I could get my 2.5 yr old to poo on the pot...or even just sit on it regularly...she goes through weird spurts of wanting to and then wanting absolutely nothing to do with it. :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...